C L O U D ;
Perfect Direction v1.0 Apk for android.apk
ABOUT DIARY LINKIES TWITER INSTA ASKFM
Assalamualaikum c:
Saturday 5 December 2015 • 20:54 • 0 comments
Aloha haiii I'm backk ewahhh hahahaha finally i've survived an horrific yet important examination in my life, SPM!! ecewah jet jet omputih lak haha sukati den la this is my blog pffft k dah makin mengarut. To be very very honest aku mcm tak caye gak lah like every single day I asked myself, am I already 17? Have I really graduated from high school? Have I really finished my entire 10 years at school? For me, that sounds impossible, really. Rasa mcm baru tahun lepas aku naik form 1. I bet I'm not the only one yang pernah experience this, am I right? Finally!! No more morning wake-ups, no more school uniforms, no more tiring assembles, and the most exciting, NO MORE HOMEWORKS!!! I bet semua lepasan SPM have done an after-spm-to-do-list, kan? Mcm hangout with friends, looking for half-time jobs, and most popular is SLEEP. Eleh tipu la kalau tak pernah buat hAh. However, adik-adik hingusan semua (hah kejam) must've thought yang kitorang ni benar-benar dah free heh itu semua dusta semata-mata. Lepas ni dugaan hidup lagi mencabar, dik. Setakat tak siap hw tu boleh tiru kawan ah (tapi dlm exam jgn meniru lak hahah). Being in school is actually better than being FREE from school, believe me. Korang takkan pernah experience anything like you're at school anymore. Like what I've experienced before which is meeting my frenemies hahaha
this is 3KAA 2013, my partners in crime. they are my sahabats hahah dorang ni la yg sentiasa ada through thick and thin, through ups and downs. they are one in a million, I know I'd never meet anyone like them in my life. and most importantly, they teach me values of life ecewahh ok post ni akan berjela sbb aku nak cerita since form 1 so kalau malas anda boleh je close tab haha. masa form 1, semua baru lagi. ada yg masuk kaa dgn suka rela, ade jugak yg terpaksa. memasing buat puak time tu. and all of us agree yg zaman tu lah paling jahiliah sekali lel. masa form 2, still berpuak, but at least kitorang dah mula bergaul sesama puak lain lols ade budak baru masuk, Hajar dgn Sabrina. Sabrina ni comel lotte je org nye, putih albino haha and kecik mcm hobbit hehe. Hajar pulak dikenali sebagai gengster paling kekwat di sekolah lamanya hahah (jkjk aja dont mad ah). Since form 3, everything had changed. No more puak, we're all united bagai isi dgn kuku haaa dah keluar pepatah melayu aku (tak sia-sia aku guna dlm karangan time spm lel). Boleh kata tu zaman renaissance kitorang la (dahh keluar sejarah pulak hahahaktuih). Masa form 4, Syafiah dgn Bella pulak datang. We've been together for 5 years, well tak semua lah sbb masa form 4 we split up, ade yg pergi sekolah asrama, ada yg keluar kaa, but that doesnt matter. what matters is we keep our ukhuwah until Jannah, insya Allah. 
p/s: stay tuned for the next post its about my life with these weirdos kbai


FUTURE
MY WORDS;
" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> End of 2015!!
date : 311216
at:12 am


>> i feel betrayed
date : 070116
at:11 pm


>> beruk masuk tandas
date : 301215
at: 11:58pm


>> beruk keluar tandas tahun depan!!
date: 311215
at: 11:59pm

BLOG ARCHIVE;



Super Kawaii Cute Cat Kaoani